Финансов мениджмънт

  • Структуриране на финансовия процес, финансово планиране и анализ

  • Изграждане на финансова дисциплина и внедряване на контрол

  • Осигуравене на ясен, навременен и висококачествен финансов анализ и консултиране на ръководния екип при вземане на стратегически решения

  • Управление на парични потоци

  • Прогнозиране и моделиране на бюджети

    • Подготовка и създаване на модел за бюджет според индустрията и целите, които компанията си е поставила
    • Моделиране на нови бизнес идеи и анализ на доходоностност и стойност на проекта
    • Създаване на подходящи финансови и нефинансови коефициенти за отчитане на рентабилност и развитие според мисията на компанията
  • Мениджърски отчети и оценка на потенциал за развитие

    • Създаване на рамка на месечна отчетност, която помага на управленския екип да вземе решения за развитие на бизнеса
    • Месечна подготовка и презентация пред управленски екип
    • Програма по оптимизиране на разходи и процеси
  • Подкрепа при преструктуриране и набиране на капитал от финансови или инвестиционни структури

    • Дю дилиджънс и оценка на стойността на компанията
    • Разработка на стратегия при изход
    • Процес по реструктуриране
    • Подготовка на цялата документация по набиране на капитал
    • Преговори при договаряне на параметри на сделката

Счетоводна отчетност, данъчни услуги и вътрешен одит

  • Първично осчетоводяване на всички транзакции в ежедневната дейност на компанията

  • Банкови транзакции и засичане на плащания/постъпления

  • Подготовка и анализ на справки Вземания и Задължения и контакт с контрагентите в тази връзка

  • Подготовка на периодични отчети, които се изискват по нормативен акт – месечни и годишни

  • Консултация по ефективно оптимизиране на данъци спрямо регулаторните изисквания, свързани с преки и непреки данъци. Предлагат се ясни и практически решения свързани с данъчното планиране и управление на данъчните рискове, както и аутсорсинг услуги и консултации.

  • Подготовка на документация във връзка с производства възникнали от страна на НАП

  • Анализ на системи и процедури, които се ползват във фирмата, идентификация на силни и слаби страни, възможност и предизвикателства и предложения за подобрения

ТРЗ

ТРЗ

  • Подготовка и разработване на система за изплащане на възнаграждения на служители и/или лица, които са наети по извънтрудови правоотношения

  • Подготовка на досие на новопостъпващ служител, Регистрация/Дерегистрация на трудови договори

  • Месечно изчисление на ведомост за заплати и подготовка на файл за изплащане на възнагражденията на служителите

  • Консултиране в рамките на права и задължения на служителите

Консултантски услуги –  еднократни дейности

  • Консултация и подготовка на презентация и/или бизнeс план ведно с финансов модел

  • Анализ на бизнеса и препоръки за развитие и преструктуриране

  • Интегрирани решения за управления на бизнеса

  • Други според конкретни нужди във финансово-счетоводен план